De laatste dagen thuis - Reisverslagen van natasja van Dijken - WaarBenJij.nu De laatste dagen thuis - Reisverslagen van natasja van Dijken - WaarBenJij.nu
De laatste dagen thuis

Over 4 dagen gaat het avontuur beginnen. Vier weken in Afrika met het hele gezin. Bert, Anne-Marie, Daniël, Laurien en ik.

Ik ga proberen om een reisverslag bij te houden van onze avonturen daar in het verre zuiden.
Iedereen krijgt automatisch bericht als ik weer een avontuurlijk verslag op de site heb gezegd. Ik kan niet garanderen dat er dagelijkse een verslag komt. Maar ik zal proberen het met enige regelmaat te doen. Hopelijk werkt wifi mee.

We gaan een rondreis maken door Zuid Afrika. We beginnen in Johannesburg en eindigen daar ook weer. We komen in 17 verschillende huisjes. Via Johannesburg gaan we naar Hartbeespoort, dan richting Graskop, Krugerpark, Swaziland en dan naar de kust, de Indische Oceaan. Dan zakken we een klein stukje af richting Durban. Via Drakensbergen gaan we weer omhoog naar Johannesburg.

Alles is geregeld, nu afwachten of het ook daadwerkelijk overeenkomt met de werkelijkheid.

Als je niet op de hoogte wil worden gehouden, stuur me dan even een berichtje, dan haal ik je van de lijst af.

Ik wens iedereen een fijne zomervakantie met mooi weer toe. Wij gaan naar de winter in Afrika. Maar ach... winter in Afrika houdt in dat het 20 graden is overdag. Moet te doen zijn!

Vanavond nog even genieten van oer hollandse pot. Boerenkool met worst. Volgende week aan de braai.

Tot 8 augustus dan zijn we weer terug. Op zijn afrikaans "Totsiens"

PS. Hoe zal het zijn om vier weken zonder afleiding van telefoon,Ipad, computer of andere schermpjes te zijn?

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2016

Reisverslag tweede week
natasja

Actief sinds 10 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2449

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

De laatste dagen thuis

Landen bezocht: